گوشت کا فائدہ اٹھائیں اور کچھ نیا کریں،اس بار یہ 4 عربی کھانے بھی کھا کر دیکھیں

بقرہ عید ہو اور مزے مزے کے کھانے نہ ہوں یہ ہوہی نہیں سکتا اور عید جب قربانی والی ہو تو کئی کئی روز پہلے ہی منصوبے بننا شروع ہوجاتے ہیں۔ کسی کو کلیجی پسند ہے تو کسی کو ران، کسی کو روغنی بوٹیاں پسند ہیں تو کسی کو تکہ، پلاؤ، کباب،قورمہ،قیمہ،کوفتے غرض بڑی عید پر دستر خوان پر خوب رونق رہتی ہے اور مزے مزے کے کھانے اس عید کی شان میں اضافہ کرتے ہیں۔ آج کل پاکستان میں چائینز اور دیگر اٹالین فوڈز کی بجائے عربی کھانوں کی زیادہ دھوم مچی ہوئی ہے۔ تو آئیے دیکھتے ہیں کہ اس عید پر آپ کون کون سی عربی ڈشز بناکر اپنے اہل خانہ اور دوستوں کی خدمت میں پیش کرسکتے ہیں۔

پاکستان میں بریانی سب سے زیادہ شوق سے کھائی جاتی ہے لیکن اگر آپ اس عید پر روایتی بریانی کی بجائے عربی ڈش المفتح بناتے ہیں تو یہ پکوان گوشت، چاول اور بہت کئی مسالوں مثلاً دار چینی، لونگ، چھوٹی الائچی ، کالی مرچ ، زعفران اور تھوڑے سے لہسن پر مشتمل ہوتا ہے۔ پکوان میں اُبلی ہوئی میکرونی کا اضافہ کرنے کے بعد اسے ابلے ہوئے انڈے سے سجایا جاتا ہے، یقین جانئے اگر آپ یہ ڈش بناتے ہیں تو کھانے والے آپ کے کھانوں کے گرویدہ نہیں بلکہ دیوانے ہوجائیں گے۔

درمیانی آنچ پر بڑی مقدار میں پانی، پیاز، لہسن، ہری مرچ، بے پتی، الائچی، لونگ، دار چینی اور دھنیا ڈال کر پانی کو ابال لیں۔ اس میں گوشت، زعفران، لہسن پاؤڈر، لال مرچ پاؤڈر، ملا ہوا مصالحہ اور کالی مرچ ڈال کر آگ پر چھوڑ دیں جب تک کہ گوشت پک نہ جائے۔ نمک ڈال کر 10 منٹ تک ابلنے دیں، پھر گوشت کو شوربے سے نکال کر اوون ٹرے میں ڈال دیں۔ ٹرے کو اوون میں 300 ڈگری پر رکھیں اور سرخ ہونے تک چھوڑ دیں۔ ایک پیالے میں تھوڑی مقدار میں تیل ڈالیں، پھر پیالے کو ٹرے میں رکھیں اور ٹرے کو ورق سے ڈھانپ دیں۔ چارکول کا ایک ٹکڑا گرم کریں اور اسے تیل میں ڈالیں، پھر ٹرے کو جلدی سے ڈھانپ دیں۔ چاول: درمیانی آنچ پر گھی اور چربی پگھلائیں، پھر پیاز ڈالیں اور ہلاتے رہیں۔ الائچی، لونگ، دار چینی، نمک اور کالی مرچ ڈال کر اچھی طرح ہلائیں۔ پھر اس میں چاول اور گوشت کا شوربہ ڈال کر ہلائیں اور ابال آنے تک چھوڑ دیں۔ گرمی کو کم کریں، ڈھانپیں اور نرم ہونے تک چھوڑ دیں۔ زعفران کو نکال دیں، پھر زعفران کا پانی چاولوں پر پھیلا دیں۔ ایک پیالے میں تھوڑی مقدار میں تیل ڈالیں، پھر پیالے کو چاولوں کے بیچ میں رکھیں اور سوس پین کو ڈھانپ دیں۔ کوئلے کا ایک ٹکڑا گرم کریں اور اسے تیل میں ڈالیں، پھر جلدی سے برتن کو ڈھانپ دیں۔ پیش کرنے سے پہلے، رنگوں کو مکس کرنے کے لیے چاولوں کو ہلائیں۔ چاولوں کو سرونگ ڈش میں ڈالیں، پھر اس کے اوپر گوشت کا ٹکڑا رکھ دیں۔

 یہ سعودی عرب بالخصوص نجد کے علاقے کا ایک عوامی پکوان ہے جو آٹے کی روٹی اور گوشت پر مشتمل ہوتا ہے۔ اسے شوربے اور سبزیوں کے ساتھ پیش کیا جاتا ہے اور اگر آپ عید پر یہ پکوان بناتے ہیں تو اس کا لطف بھی کھانے والوں کو ہمیشہ یاد رہے گا۔

Sharing is caring!

Categories

Comments are closed.