صاف ستھرے کپڑے پہن کر متھیرا کی اپنی کزن کے ساتھ ویکیشن مناتے تصاویر وائرل،۔ دلچسپ بات لوگ چاہتے ہوئے بھی متھیرا کے کپڑوں میں کوئی نقص نہ نکال سکے۔

بے باک، مضبوط سر، کند اور انتہائی مضبوط متھیرا نے کبھی اس کی پرواہ نہیں کی کہ لوگ کیا کہتے ہیں۔ ایسا لگتا ہے کہ وہ ثقافتی روایات کی بڑی پرستار نہیں ہے اور ہمیشہ بغاوت کے موڈ میں رہتی ہے۔ خواہ اس کی شادی سے بغاوت ہو یا معاشرے کے طے شدہ اصول، وہ کھل کر سماجی دباؤ کے خلاف جاتی ہے۔ متھیرا کو تنازعات کی ملکہ کے طور پر جانا جاتا ہے، ان کی شکل کسی نہ کسی طرح مبہم ہے، اور کسی غیر معمولی چیز سے سرخیوں میں آنے کی ہر ممکن کوشش کرتی ہے۔

وہ اپنے نئے دوستوں کے ساتھ ساحل سمندر پر دیکھی گئی ہے اور کیپشن حاصل کر رہا ہے کہ یہ سب کہہ رہا ہے کہ اس نے وہاں امریکہ میں کچھ نئے دوست بنائے ہیں۔ متھیرا نے کافی نامناسب لباس پہن رکھا ہے اور سب سے اہم بات یہ ہے کہ کیمروں کے لیے ان کا پوز واضح طور پر ان کی تصاویر کو مزید مکروہ بنا رہا ہے۔ یہاں ہم اس کے چند کلکس کا اشتراک کر رہے ہیں۔ وہ کھل کر اس زہریلے رشتے کی بات کرتی ہے جس نے اسے ڈپریشن کی گہرائیوں میں دھکیل دیا۔

اس کا دعویٰ ہے کہ اس نے اپنے شوہر کے لیے خود کو بدل لیا لیکن اس شخص نے اس کی کوششوں کو کوئی اہمیت نہیں دی اس لیے طویل آزمائشوں اور گڑبڑ کے بعد عمر نے چھوڑنے کا فیصلہ کیا اور تب سے وہ اپنی زندگی سے کافی مطمئن اور مطمئن ہے۔ متھیرا کے تبصروں کا سیکشن کچھ ملے جلے تبصروں اور رد عمل سے بھرا ہوا ہے۔ اسے مت چھوڑیں۔ ان فٹس پر ایک نظر ڈالیں۔ وہاں تم جاؤ!

.

Sharing is caring!

Categories

Comments are closed.